Tetrax T10200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tetrax T10200 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

minah 26-02-2014
Geschreven voor: Tetrax T10200

het kan het gewicht van mijn gsm of dashcam niet dragen :( bovendien heb ik een ander systeem van ventilatie inde auto, waardoor ik die daarop niet kan bevestigen. de klip verschuift hierdoor makkelijk door het gewicht

durex_alain 26-02-2014
Geschreven voor: Tetrax T10200

-Makkelijk te installeren in de wagen
-Oorspronkelijk gekocht omdat mijn GPS houden kapot was maar deze kan zoveel meer!
-makkelijk om de magneet te bevestigen aan verschillende toestellen (mijn iPhone, smartphone van vriendin, GPS, ... wat je maar wil)
Krachtige magneten (valt er niet af)

Nadelen: Warme lucht blazer blaast wel op je toestel, maar daar heb ik niet zoveel last van
Sommigen vinden de magneet op de achterkant van de telefoon lastig, maar daar heb ik nog geen last van gehad
-kan je magneten bijbestellen wanneer je een nieuw toestel koopt dat je wil bevestigen? ik heb nog niet gezocht

bbarbapapa 23-02-2014
Geschreven voor: Tetrax T10200

de tetrax is heel simpel in gebruik.
De telefoon is er nog nooit afgevallen tijdens het rijden. Heel handig om de gsm te gebruiken als gps samen met een autolader. Enkel een beetje opletten waar je het magneetje kleeft.

jevo47 22-02-2014
Geschreven voor: Tetrax T10200

Gebruik al jàren Tetrax magneten, en met reden: schitterend alternatief voor de gekende zuignap op de ruit, dewelke een zichtbare 'ring' achterlaat bij het verwijderen.
Het vergt enige handigheid om te voorkomen dat de houder steeds loskomt bij het verwijderen van het apparaat, maar eens je doorhebt hoe het werkt, wil je niets anders meer.
Geen zuignappen meer voor mij!

ffwd 20-02-2014
Geschreven voor: Tetrax T10200

De Tetrax Smart Universal Magnetic Car Holder is een zeer handig hebbeding voor in de wagen. Ik ben zelf in bezit van een grotere smartphone (Sony Xperia Z) en ben vrij tevreden.De Sony Xperia Z is een vrij log toestel, met een gewicht van 146 gram en ik geef toe dat hij reeds 2x loskwam door trillingen of slechte bevestiging. Door de magnetische aansluiting is het gemakkelijk om tijdens het rijden de telefoon in de hand te nemen en weer te bevestigen in een oogwenk. De magnetische bevestiging laat ook toe dat je de smartphone niet helemaal juist bevestigt, dit vergt een beetje ervaring.

Voor typen op je smartphone tijdens het rijden is de Tetrax SUMCH minder geschikt. Je drukt hem gemakkelijk uit de houder.

Ondanks deze minpuntjes, kan ik dit toestel zeker aanraden voor iedereen met een doorsnee, lichtere smartphone! Het komt met mooi afgewerkte stickers (lees 'bevestigingsbol'), reinigingsdoek en duidelijke instructies voor de bevestiging.
Deze mooie autohouder die simpelweg "verduikt" in uw verluchting.